Porównanie konstrukcji nawierzchni bitumicznej dla kategorii ruchu KR-2 dla projektów z 2010 i 2014 roku

projekt 2010, fragment opisu konstrukcji nawierzchni:

projekt 2014, fragment opisu konstrukcji nawierzchni:

Droga zachowała ten sam parametr użytkowy KR-2, ale Gmina "zoptymalizowała koszty" tj. zamiast zerwać do piasku cały asfalt (na szerokości dotychczasowej drogi), tylko dolano warstwy bitumiczne ... żywotność tej drogi będzie na 1000% dużo krótsza, z uwagi na to, że stary asfalt był lany poprostu na zwykły żwir, bez profesjonalnego utwardzenia ... w ramach czynu społecznego mieszkańców.

Poniżej załączamy link do artykułu w Żyroskopie, gdzie jest piękne zdjęcie obrazujące tą sprawę: http://zyroskop.info.pl/2014/09/trzecia-schetynowka-dla-zabiej-woli/ co dowodzi, że cała nawierzchnia została wykonana zgodnie z projektem z roku 2014!